Podpora

Po — Pia 08:00 — 16:30

Ahoj 🙂 ako Ti môžeme pomôcť?

Mohlo by sa ti hodiť

Často sa nás pýtate

  • Ako dlho je balík uložený na predajni k vyzdvihnutiu?

    Objednávka je na predajni uložená 7 kalendárnych dní, teda vrátane víkendov a sviatkov. Pokiaľ do tej doby nebude objednávka vyzdvihnutá, vráti sa späť na sklad a bude stornovaná. V prípade jej zaplatenia bude čiastka vrátená späť na účet, z ktorého bola objednávka uhradená. Ak si praješ predĺžiť lehotu na predajni, kontaktuj prosím našu zákaznícku podporu.

  • Čo znamená dostupnosť "každým dňom" a "dlhodobo nedostupné"?

    Každým dňom - Tovar je skladom zvyčajne do 1-2 pracovných dní.
    Dlhodobo nedostupné - Tovar momentálne nie je dostupný u nášho dodávateľa, ak ťa zaujímajú bližšie informácie, kontaktuj prosím našu zákaznícku podporu.

  • Za ako dlho mi budú vrátené peniaze v prípade stornovanej objednávky?

    V prípade, že došlo k stornovaniu objednávky, či už z akéhokoľvek dôvodu, peniaze budú vrátené späť na kartu do 5 pracovných dní.

  • Ako stornovať objednávku?

    Ak je objednávka stále pri nás a nedošlo k odovzdaniu dopravcovi, kontaktuj prosím našu zákaznícku podporu. Ak je objednávka už u dopravcu, objednávku nepreberajte. Akonáhle ju dopravca vráti späť k nám na sklad, vrátime ti automaticky peniaze späť na kartu do 5-tich pracovných dní.

  • Môžem čokoľvek upraviť alebo zmeniť v už dokončenej objednávke?

    Ak objednávka bola platená kartou a alebo už bola dokončená a odovzdaná dopravcovi, potom akékoľvek zmeny v nej nie sú možné, a objednávku je potreba stornovať alebo nepreberať. V opačnom prípade prosím neodkladne kontaktuj našu zákaznícku podporu.

  • Je možná výmena tovaru?

    Výmena ako taká možná nie je, za tovar vraciame peniaze späť ako u klasického vrátenia, a pre objednanie nového tovaru je potrebné urobiť novú objednávku.