Podpora

po — pi
08:00 — 16:30

Kontakt

E‑mail
podpora@aktin.sk
Kontakt
+421 950 103 428

Mohlo by sa ti hodiť

Často sa nás pýtate

Čo znamená dostupnosť „každým dňom“ a „dlhodobo nedostupné“?
Každým dňom - Tovar je skladom obvykle do 1‑2 pracovných dní.
Dlhodobo nedostupné - Tovar aktuálne nie je dostupný u nášho dodávateľa, pokiaľ ťa zaujímajú bližšie informácie, kontaktuj prosím našu zákaznícku podporu.
Za ako dlho mi budú vrátené peniaze v prípade stornovanej objednávky?
V prípade, že došlo k stornovaniu objednávky, či už z akéhokoľvek dôvodu, peniaze budú vrátené späť na kartu do 5 pracovných dní.
Ako stornovať objednávku?
Pokiaľ je objednávka stále u nás a nedošlo k odovzdaniu dopravcovi, kontaktuj prosím našu zákaznícku podporu. Pokiaľ je objednávka už u dopravcu, objednávku nepreberaj. Akonáhle ju dopravca vráti späť k nám na sklad, vrátime ti automaticky peniaze späť na kartu do 5 pracovných dní.
Môžem čokoľvek upraviť alebo zmeniť v už dokončenej objednávke?
Pokiaľ objednávka bola platená kartou alebo už bola dokončená a odovzdaná dopravcovi, potom akékoľvek zmeny v nej nie sú možné a objednávku je potrebné stornovať alebo nepreberať. V opačnom prípade prosím bezodkladne kontaktuj našu zákaznícku podporu.
Je možná výmena tovaru?
Výmena ako taká možná nie je, za tovar vraciame peniaze späť ako pri klasickom vrátení, a pre objednanie nového tovaru je potrebné urobiť novú objednávku.